Aplikace rozšířené reality v e-commerce ve sféře módního průmyslu – Darya Varkovich
Darya Varkovich
Bachelor's thesis
Aplikace rozšířené reality v e-commerce ve sféře módního průmyslu
Augmented reality applications in e-commerce in the fashion industry
Anotácia:
Zkoumaným fenoménem je rozšířená realita (AR) v elektronickém obchodování v módním průmyslu se zaměřením na vliv technologie na spotřebitelské chování. Cílem této bakalářské práce je analýza využití rozšířené reality v módním průmyslu a zodpovězení hlavní výzkumné otázky: “Jaká je míra přijetí technologie AR českými značkami v módním průmyslu?“. Teoretická část vychází ze statistických dat a analýz …viacAbstract:
The researched topic is Augmented Reality (AR) in e-commerce in the fashion industry with a focus on the impact of technology on consumer behaviour. The aim of the thesis is to analyse the use of augmented reality in the fashion industry and to answer the main research question. The theoretical part is based on both global and local e-commerce statistical data and state analyses as well as existing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85232
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedúci: Martin Zelený
- Oponent: Jakub Grosman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85232
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Internetové obchodování
Zdeňka Veselková -
Online obchodování v době pandemie a vliv Covid-19 na spotřebitelské chování
Varvara Makhotina -
Ochrana spotřebitele při internetovém obchodování
Petr SHÝBAL -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova