Analýza marketingových nástrojů hollywoodské mainstreamové produkce – Alexandra Vondráčková
Alexandra Vondráčková
Diplomová práce
Analýza marketingových nástrojů hollywoodské mainstreamové produkce
Hollywood mainstream marketing tools analysis
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Analýza marketingových nástrojů hollywoodské mainstreamové produkce; Předběhl filmový marketing samotnou produkci?" si klade za cíl popsat problematiku současného filmového marketingu a pokládá si otázku, zda není dnešní filmový marketing příliš sofistikovaný a v některých směrech nepředhání svou kvalitou a precizností samotné snímky. Dále se práce zabývá skutečností, že tato …víceAbstract:
This masters thesis titled "Hollywood mainstream marketing tools analysis: Has Hollywood marketing outrun the production itself?" aims to describe the state and issues of contemporary film marketing. It poses the question of whether the marketing behind the films is so sophisticated that it gets ahead of the movies. Furthermore, the thesis deals with the fact that this excessive attention to endless …víceKlíčová slova
mainstreamKlíčová slova
traileryKlíčová slova
plakátKlíčová slova
filmová teorieKlíčová slova
analýzaKlíčová slova
marketingKlíčová slova
digitální médiaKlíčová slova
plakátyKlíčová slova
reklama a propagaceKlíčová slova
Hollywood
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 9. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9566
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 10. 2016
- Vedoucí: Marta ŠVECOVÁ
- Oponent: Roman KAŠPAROVSKÝ
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 1. 2017 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř -
Reklama a propagace kavárny Cafe Camaro
Josef Příhoda -
Vliv marketingu a propagace na životní styl určitých sociálních a věkových skupin
Veronika Lindová -
Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku
Martin Timr -
Využívání reklamy a propagace v barové praxi
Jana Radovnická -
Marketing,reklama a propagace a podpora prodeje ve firmě
Jan Kokrhel -
Súčasné trendy v propagácii divadiel vo svete a ich aplikácia na bratislavskú divadelnú scénu s prihliadnutím na jej stav a vývoj
Uršula Mináriková