Strategická analýza jako východisko pro strategické plánování podniku Přátelé Pavlova – Aneta Skřejpková
Aneta Skřejpková
Bakalářská práce
Strategická analýza jako východisko pro strategické plánování podniku Přátelé Pavlova
Strategic Analysis as a Foundation for a Strategic Planning of the Company Přátelé Pavlova
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá strategickými analýzami pro rodinné vinařství Přátelé Pavlova, které jsou objasněny v první části práce. Dále následuje představení podniku Přátelé Pavlova a jeho současné situace. Poté následuje strategická analýza vnějšího okolí podniku, kde je využita SLEPTE analýza, Delfská metoda a analýza konkurenčních sil. Další část zahrnuje analýzu vnitřního prostředí podniku, kde …víceAbstract:
This bachelor work is deal with strategic analysis for the family winery Přátelé Pavlova which is described in the first part of this work. Furthermore it is followed by introduction of the company Přátelé Pavlova and his current situation. After that is placed the strategic analysis of the company's external environment, where is used SLEPTE analysis, Delphish method and the analysis of the competitive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: Mgr. Daniela NAVRÁTILOVÁ, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Skřejpková, Aneta. Strategická analýza jako východisko pro strategické plánování podniku Přátelé Pavlova. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Strategický management vybraného podnikatelského subjektu - stavební firmy
Radim Kučera -
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Strategický management
Tomáš Jelínek -
Strategický management vybraného podniku
Zuzana Snítilová -
Strategický management ve vybraném podniku
Stanislava Šulcová -
Význam personalistiky pro management organizace se zaměřením na konkrétní instituci
Dagmar Tomková
Název
Vložil
Vloženo
Práva