Úloha sociální a pedagogické komunikace při rozvoji komunikačních dovedností žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí – Bc. Lenka SAPAROVÁ
Bc. Lenka SAPAROVÁ
Master's thesis
Úloha sociální a pedagogické komunikace při rozvoji komunikačních dovedností žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí
Function of social and pedagogical communication during development of communicative abilities of the students from the socially handicaped environment
Abstract:
Diplomová práce se zabývá úlohou sociální a pedagogické komunikace při rozvoji komunikačních dovedností u žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí. Obsahuje vymezení komunikačních schopností a jejich narušení, základní poznatky o sociální komunikaci, základní poznatky o pedagogické komunikaci. Je zde uvedena návaznost na rozvíjení komunikačních dovedností u dětí a výchovou v rodině a vliv rodinného …moreAbstract:
The graduation thesis considers the work of social and pedagogical communication during development of communication skills with students from the social disadvantaged environment. It contains the delimitation of communication skills and their intrusion, basic findings about social communication, basic findings about pedagogical communication. There is semence for development of communication skills …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 2. 2011
Identifier:
18213
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SAPAROVÁ, Lenka. \textit{Úloha sociální a pedagogické komunikace při rozvoji komunikačních dovedností žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2011. Available from: https://theses.cz/id/wp0kf5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SAPAROVÁ, Lenka. Úloha sociální a pedagogické komunikace při rozvoji komunikačních dovedností žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí. Brno, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 02. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Online vyučování u dětí ze sociálně znevýhodněného a kulturně odlišného prostředí z pohledu vyučujících
Anna Janoušková -
Vzdělávání dítěte s lehkým mentálním postižením ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřské škole
Monika Cihlová -
Příčiny neúspěšné socializace romských dětí ze sociálně vyloučené lokality na vybrané základní škole ve Frýdku - Místku
Pavla Hillová -
Problematika dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřských školách
Veronika Hrdličková -
Podpora školní připravenosti pomocí montessori metod u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Veronika Masnicová -
Specifika školního vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Eliška Blažková -
Sociální práce v azylovém domě Preventivně - vzdělávací projekt pro děti předškolního a školního věku ze sociálně slabších rodin - "Začni se rozvíjet!"
Veronika Šnajdrová -
Komunikační kompetence dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Jana Hlavínková