Úloha sociální a pedagogické komunikace při rozvoji komunikačních dovedností žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí – Bc. Lenka SAPAROVÁ
Bc. Lenka SAPAROVÁ
Diplomová práce
Úloha sociální a pedagogické komunikace při rozvoji komunikačních dovedností žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí
Function of social and pedagogical communication during development of communicative abilities of the students from the socially handicaped environment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá úlohou sociální a pedagogické komunikace při rozvoji komunikačních dovedností u žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí. Obsahuje vymezení komunikačních schopností a jejich narušení, základní poznatky o sociální komunikaci, základní poznatky o pedagogické komunikaci. Je zde uvedena návaznost na rozvíjení komunikačních dovedností u dětí a výchovou v rodině a vliv rodinného …víceAbstract:
The graduation thesis considers the work of social and pedagogical communication during development of communication skills with students from the social disadvantaged environment. It contains the delimitation of communication skills and their intrusion, basic findings about social communication, basic findings about pedagogical communication. There is semence for development of communication skills …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 2. 2011
Identifikátor:
18213
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SAPAROVÁ, Lenka. \textit{Úloha sociální a pedagogické komunikace při rozvoji komunikačních dovedností žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/wp0kf5/.
Jak správně citovat práci
SAPAROVÁ, Lenka. Úloha sociální a pedagogické komunikace při rozvoji komunikačních dovedností žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí. Brno, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 02. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Online vyučování u dětí ze sociálně znevýhodněného a kulturně odlišného prostředí z pohledu vyučujících
Anna Janoušková -
Vzdělávání dítěte s lehkým mentálním postižením ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřské škole
Monika Cihlová -
Příčiny neúspěšné socializace romských dětí ze sociálně vyloučené lokality na vybrané základní škole ve Frýdku - Místku
Pavla Hillová -
Problematika dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřských školách
Veronika Hrdličková -
Podpora školní připravenosti pomocí montessori metod u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Veronika Masnicová -
Specifika školního vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Eliška Blažková -
Sociální práce v azylovém domě Preventivně - vzdělávací projekt pro děti předškolního a školního věku ze sociálně slabších rodin - "Začni se rozvíjet!"
Veronika Šnajdrová -
Komunikační kompetence dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Jana Hlavínková