Specifika neformální komunikace prostřednictvím internetu – Martina BROŽKOVÁ
Martina BROŽKOVÁ
Bakalářská práce
Specifika neformální komunikace prostřednictvím internetu
The Specifics of Young People's Informal Communication through the Internet
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje neformální komunikaci mladých lidí prostřednictvím internetu a některým jejím specifikacím. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se bude zabývat specifiky v oblasti morfologie, syntaxe a lexika. Část praktická se věnuje sledování tohoto druhu komunikace na vybraných internetových serverech - a to u tří věkových skupin: jedná se o studenty …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on informal communication of young people via Internet and some of its specifications. The thesis is dividedinto a the oretical and a practical part. The theoretical part will be dealing with the variations of standard pronunciation in the area of morphology, syntax and vocabulary. The practical part is focused on monitoring of thiskind of communication on selected internet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michaela Křivancová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BROŽKOVÁ, Martina. Specifika neformální komunikace prostřednictvím internetu. Č. Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / ČJu-SVu
Práce na příbuzné téma
-
Individuální stylové dominanty v postojových diskusích na sociální síti Facebook. Originalita vyjadřování ve veřejné psané komunikaci na internetu a její příčiny
Jarmil Vepřek -
Vizuální memy: evoluce obrazové komunikace na internetu
Roman Matulík -
Marketingová komunikace na internetu u vybraného podnikatelského subjektu
Fabián Berka -
Marketingová komunikace na Internetu se zaměřením na copywriting
Lucie Kašparová -
Marketingová komunikace na internetu se zaměřením na online public relations
Tomáš Homola -
Komunikace vybrané firmy na internetu
Jan VODA -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Komunikace rodičů a adolescentů na téma pornografie a sexuální zneužívání na internetu
Iveta SURÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva