Strategie efektivní péče o zákazníka – Ing. Petr Beneš
Ing. Petr Beneš
Bakalářská práce
Strategie efektivní péče o zákazníka
Effective customer care strategy
Anotace:
Práce je zaměřená na analýzu efektivní péče o zákazníka. V teoretické části je popsána problematika marketingu, marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníka. V praktické části je zpracována analýza stávajícího stavu péče o zákazníky ve zvolené společnosti, s následným návrhem jeho možného zlepšení, vedoucího k zajištění ještě vyšší spokojenosti zákazníků do budoucna.Abstract:
The thesis is focused on analysis of the effective customer care. The theoretical part describes the problem of marketing, marketing research and customer satisfaction. The practical part processed analysis the current state of customer care in the selected company with subsequent proposal its potential improvement, leading to even higher customer satisfaction for the future.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/bx3kp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vít Hálek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
The comparison of the phonetic systems of the different types of British English accents, and the analysis of the British actors' pronunciation in the TV show "Doctor Who"
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
The comparison of the sound system of British and American Standard English, and the analysis of the pronunciation of German Deutsche Welle reporters
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of reduplication in translations of the Dream in the Red Chamber
Kristýna Červinková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Petr Matouš -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Zuzana Plemeníková -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Eliška Přikrylová