Buyer Decision Process on the Market of Electric Shavers – Peter Frič
Peter Frič
Master's thesis
Buyer Decision Process on the Market of Electric Shavers
Buyer Decision Process on the Market of Electric Shavers
Abstract:
Buyer decision process is an important mechanism in the heads of consumers which leads them through purchase decisions. To understand behaviour of consumers, this process has to be analyzed and explained. Aim of this thesis is to analyze market of electric shavers in the Czech Republic and to determine key factors influencing purchase behaviour. Secondary and primary research are undertaken to reach …moreAbstract:
Buyer decision process is an important mechanism in the heads of consumers which leads them through purchase decisions. To understand behaviour of consumers, this process has to be analyzed and explained. Aim of this thesis is to analyze market of electric shavers in the Czech Republic and to determine key factors influencing purchase behaviour. Secondary and primary research are undertaken to reach …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 10. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24837
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2010
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Jan Koudelka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24837
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Nákupní chování spotřebitelů v digitálním věku
Hana Ďurajková -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Změny nákupního chování spotřebitelů vyvolané SARS-COV2
Nayef Qatarneh -
Nákupní chování spotřebitelů v souvislosti s vybranou značkou
Markéta Dömeová -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova