Zhodnocení společenské odpovědnosti vybraných organizací pomocí metody KORP – Eva Jiříčková
Eva Jiříčková
Master's thesis
Zhodnocení společenské odpovědnosti vybraných organizací pomocí metody KORP
Raiting of Corporate Social Responsibility of choosen telecommunication companies by the KORP Metod
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti organizací. Cílem práce je zhodnotit společenskou odpovědnost vybraných telekomunikačních společností metodou KORP. Vybrala jsem tři telekomunikační společnosti a to T-Mobile Czech Republic, Vodafone Czech Republic a Telefónica 02 Czech Republic. Byly vyhodnoceny všechny tři oblasti společenské odpovědnosti, ekonomická oblast, sociální oblast …moreAbstract:
This thesis deals with theme of corporate social responsibility. The main aim is Raiting of Corporate Social Responsibility of choosen telecommunication companies by the KORP Metod. Three telecommunication companies are choosen. It is T-Mobile Czech Republic, Vodafone Czech Republic a Telefónica 02 Czech Republic. There were all three parts of CSR analyzed in this thesis, economical part, social part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 11. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22240
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2010
- Supervisor: Alena Plášková
- Reader: Ondřej Hykš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22240
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić