Zhodnocení společenské odpovědnosti vybraných organizací pomocí metody KORP – Eva Jiříčková
Eva Jiříčková
Diplomová práce
Zhodnocení společenské odpovědnosti vybraných organizací pomocí metody KORP
Raiting of Corporate Social Responsibility of choosen telecommunication companies by the KORP Metod
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti organizací. Cílem práce je zhodnotit společenskou odpovědnost vybraných telekomunikačních společností metodou KORP. Vybrala jsem tři telekomunikační společnosti a to T-Mobile Czech Republic, Vodafone Czech Republic a Telefónica 02 Czech Republic. Byly vyhodnoceny všechny tři oblasti společenské odpovědnosti, ekonomická oblast, sociální oblast …víceAbstract:
This thesis deals with theme of corporate social responsibility. The main aim is Raiting of Corporate Social Responsibility of choosen telecommunication companies by the KORP Metod. Three telecommunication companies are choosen. It is T-Mobile Czech Republic, Vodafone Czech Republic a Telefónica 02 Czech Republic. There were all three parts of CSR analyzed in this thesis, economical part, social part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22240
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: Alena Plášková
- Oponent: Ondřej Hykš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22240
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia