Analýza komunikační strategie značky Red Bull se zaměřením na event marketing – Ondřej Siuda
Ondřej Siuda
Bachelor's thesis
Analýza komunikační strategie značky Red Bull se zaměřením na event marketing
Analysis of the communication strategy of brand Red Bull with focus on event marketing.
Abstract:
Má práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Red Bull, a to zejména event marketingu zaměřeného na vysokoškolské studenty. Cílem práce je jednak zmíněná analýza a také vliv těchto event marketingových aktivit na vnímání značky. V první části práce se věnuji obecně marketingu a blíže rozebírám pojem event marketing. Ve druhé části práce se už zaměřuji na trh energetických nápojů a …moreAbstract:
My study analyses marketing strategy of the Red Bull company with focus on event marketing targeted to university students. The aim of this study is the analysis of brand´s marketing strategy and exploration of how event marketing activities of Red Bull influence it´s brand perception. The first part covers literature review of key marketing and the event marketing theory. The second part firstly analyses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 3. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54486
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2016
- Supervisor: Květa Olšanová
- Reader: Jaroslav Halík
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54486
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Veronika Kadeřábková -
Brand and Marketing analysis of Red Bull, Czech republic
Kristýna Pecková -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar -
Branding and its history - Red Bull
Michaela Svobodová -
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil -
Obsah se sportovci na sociálních sítích jako nástroj marketingové komunikace společnosti Red Bull Česká republika, s.r.o.
Viktor KŘAPA -
Vliv energetického nápoje Red Bull na rychlostně silový a odrazový výkon volejbalistek výkonnostní úrovně
Helena Estella HARRISOVÁ -
Čím sa odlišuje Red Bull brand marketing od iných energetických nápojov?
Katarína Ďurišová