Prekoncepty dětí předškolního věku o fungování dýchací soustavy – Šárka Vyškovská
Šárka Vyškovská
Bakalářská práce
Prekoncepty dětí předškolního věku o fungování dýchací soustavy
Preconceptions of preschool children about the functioning of the respiratory system
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na zjišťování prekonceptů dětí předškolního vě-ku o fungování dýchací soustavy. Cílem práce je zjistit a následně popsat tyto prekoncepty. Teoretická část práce se orientuje na vymezení základních pojmů souvisejících s tématem dětských prekonceptů, která slouží jako podklad pro zpracování empirické části. Empirická část představuje kvalitativní výzkum, který …víceAbstract:
The presented bachelor thesis is focused on the identification of preschool children precon-ceptions about the functioning of the respiratory system. The main aim of thesis is to find out and describe children preconceptions about how does the respiratory system works. The theore-tical part focuses on the definition of basic concepts related to the topic of child preconcep-tions, which serves as a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vyškovská, Šárka. Prekoncepty dětí předškolního věku o fungování dýchací soustavy. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Učitel mateřské školy jako významný mluvní vzor
Petra KLADIVOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Pohled vybraných učitelů na emoční a sociální zralost u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Simona Petrů -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb učitelů mateřské školy
Michaela Ryšavá -
Připravenost na profesi učitele mateřské školy s různou úrovní kvalifikace
Terezie Molíková -
Zápis dětí do 1. ročníku základní školy z pohledu učitelů mateřské školy
Renata Zapalačová