Využití sociálních sítí jako silného nástroje marketingu – Olga Lesková
Olga Lesková
Bachelor's thesis
Využití sociálních sítí jako silného nástroje marketingu
Use of Social Networks as Powerful Marketing Tools
Anotácia:
Tato práce se zabývá využitím marketingu a propagace na sociálních sítích. Hlavním cílem této práce je přispět průzkumem do oblasti vlivu marketingu a vnímání reklamy na sociálních sítích, především na Facebooku, Instagramu a YouTube. Tato práce pojednává o tom, zda marketing na sociálních sítích ovlivňuje jejich uživatele a popřípadě jakým směrem. Průzkum probíhal formou dotazníkového šetření, kdy …viacAbstract:
This bachelor thesis is dedicated to the use of marketing and promotion on social networks. The main objective of this thesis is to contribute by research to the field of marketing influence and the perception of advertising on social networks, mainly on Facebook, Instagram and YouTube. This thesis finds out whether marketing on social networks influences their users and as the case may be, in what …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vf8np/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedúci: Ing. Miroslav Dittrich
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
An Analysis Over Extendibility of Data Analytics Tools for Custom Visualizations: 9-Box Grid Development
DENİZ TUNA -
Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Jiří Voříšek