Olga Lesková

Bachelor's thesis

Využití sociálních sítí jako silného nástroje marketingu

Use of Social Networks as Powerful Marketing Tools
Anotácia:
Tato práce se zabývá využitím marketingu a propagace na sociálních sítích. Hlavním cílem této práce je přispět průzkumem do oblasti vlivu marketingu a vnímání reklamy na sociálních sítích, především na Facebooku, Instagramu a YouTube. Tato práce pojednává o tom, zda marketing na sociálních sítích ovlivňuje jejich uživatele a popřípadě jakým směrem. Průzkum probíhal formou dotazníkového šetření, kdy …viac
Abstract:
This bachelor thesis is dedicated to the use of marketing and promotion on social networks. The main objective of this thesis is to contribute by research to the field of marketing influence and the perception of advertising on social networks, mainly on Facebook, Instagram and YouTube. This thesis finds out whether marketing on social networks influences their users and as the case may be, in what …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
  • Vedúci: Ing. Miroslav Dittrich
  • Oponent: Mgr. Pavel Kotyza

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní