Veronika Kotlantová

Master's thesis

Strategie obsahového marketingu při budování značky

Content marketing strategy in brand building
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá obsahovým marketingem v kontextu budování značky. Jejím cílem je přiblížit čtenářům koncept obsahového marketingu, jeho teoretické základy a strategii obsahového marketingu propojit s budováním značky. V praktické části hodnotí na příkladu společnosti Notino, internetového distributora kosmetiky a parfémů, využití obsahového marketingu při budování značky a jeho účinnost …more
Abstract:
The diploma thesis concentrates on content marketing in brand building. The objective of the thesis is to introduce the concept of content marketing and its thorough theoretical background. Furthermore, the thesis explains the strategy of content marketing in the context of brand building. The practical part of the thesis contains the analysis of the company Notino, e-commerce distributor of cosmetics …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 11. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 1. 2018
  • Supervisor: Markéta Lhotáková
  • Reader: Marek Filus

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71607

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod