Marketingová (komunikační) strategie pro Svatební salon Adeleine – Bc. Iva Kašíková
Bc. Iva Kašíková
Master's thesis
Marketingová (komunikační) strategie pro Svatební salon Adeleine
The Marketing (Communication) Strategies for the Wedding Salon Adeleine
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zpracováním marketingové (komunikační) strategie svatebního salonu Adeleine poskytující služby v oblasti Brno a Brno-venkov. V teoretické části práce jsou zpracovány teoretická východiska, stanoveny cíle a metodologie práce. V praktické části je představen svatební salon Adeleine, kdy součástí je analýza mikroprostředí, dále je pak provedena analýza makroprostředí, v závěru …moreAbstract:
This master thesis deals with a creation of marketing (communication) strategy of the wed-ding salon Adelaine that provides services in the districts Brno and Brno-venkov. In the first part, the theoretical framework is elaborated and goals together with work methodolo-gy are set. In the following practical part, the wedding salon Adelaine is introduced. The thesis carries on developing a micro-environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 24. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAŠÍKOVÁ, Iva. \textit{Marketingová (komunikační) strategie pro Svatební salon Adeleine}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Available from: https://theses.cz/id/wqb4hc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kašíková, Iva. Marketingová (komunikační) strategie pro Svatební salon Adeleine. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Úniková, šifrovací hra ve vyučování – vytvoření, aplikace a kvalitativní výzkum
Kateřina Semerádová -
Zavádění inovací v knihovnách: kvalitativní výzkum v českých knihovnách
Hana Guznarová -
Kvalitativní výzkum sociálních komunit vinařů ve vinařské oblasti Morava
Barbora Dvorníková -
"Vzdělání mění osud." Kvalitativní výzkum na téma socializace čínského studenta
Kateřina Stluková -
Kvalitativní výzkum přístupu k plně autonomním osobním vozidlům mezi maturanty
Filip Havlík -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová -
Kvalitativní výzkum kritických momentů manažerské praxe v kontextu existenciálních přístupů k seberozvoji
Michal MÜLLER -
Kvalitativní výzkum internetového pirátství v kontextu nástupu audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání (Netflix)
Markéta ŠTEFKOVÁ