Lucie Vrbská

Master's thesis

Uvedení produktu Kingswood společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. na český trh.

Launch of product Kingswood by Plzeňský Prazdroj, a.s. into the Czech market.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové strategie při vstupu nového výrobku na trh. Jejím cílem je zhodnocení kroků, které doprovázely uvedení cideru Kingswood na český trh prostřednictvím porovnání vizí marketingové strategie s výstupy ze spotřebitelského průzkumu a situační analýzy zasazené do podmínek odvětví výroby a prodeje ciderů v České republice. K sumarizaci závěrů je použita …more
Abstract:
This diploma thesis is concerned with the issue of marketing strategy for launching a new product. The objective of the thesis is to review steps connected with the launch of new cider Kingswood into the Czech market. The visions of the marketing strategy are compared with the outcome of the consumer research and situation analysis in the field of cider production and sales in the Czech Republic. Conclusions …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 10. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 1. 2014
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Marek Gebrt

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39397

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod