Uvedení produktu Kingswood společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. na český trh. – Lucie Vrbská
Lucie Vrbská
Master's thesis
Uvedení produktu Kingswood společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. na český trh.
Launch of product Kingswood by Plzeňský Prazdroj, a.s. into the Czech market.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové strategie při vstupu nového výrobku na trh. Jejím cílem je zhodnocení kroků, které doprovázely uvedení cideru Kingswood na český trh prostřednictvím porovnání vizí marketingové strategie s výstupy ze spotřebitelského průzkumu a situační analýzy zasazené do podmínek odvětví výroby a prodeje ciderů v České republice. K sumarizaci závěrů je použita …moreAbstract:
This diploma thesis is concerned with the issue of marketing strategy for launching a new product. The objective of the thesis is to review steps connected with the launch of new cider Kingswood into the Czech market. The visions of the marketing strategy are compared with the outcome of the consumer research and situation analysis in the field of cider production and sales in the Czech Republic. Conclusions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 10. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39397
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2014
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Marek Gebrt
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39397
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
Aplikace metody SWOT při přípravě nového záměru na úrovni obce či města
Kateřina Ottová -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková