Lucie Vrbská

Diplomová práce

Uvedení produktu Kingswood společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. na český trh.

Launch of product Kingswood by Plzeňský Prazdroj, a.s. into the Czech market.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové strategie při vstupu nového výrobku na trh. Jejím cílem je zhodnocení kroků, které doprovázely uvedení cideru Kingswood na český trh prostřednictvím porovnání vizí marketingové strategie s výstupy ze spotřebitelského průzkumu a situační analýzy zasazené do podmínek odvětví výroby a prodeje ciderů v České republice. K sumarizaci závěrů je použita …více
Abstract:
This diploma thesis is concerned with the issue of marketing strategy for launching a new product. The objective of the thesis is to review steps connected with the launch of new cider Kingswood into the Czech market. The visions of the marketing strategy are compared with the outcome of the consumer research and situation analysis in the field of cider production and sales in the Czech Republic. Conclusions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2014
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Marek Gebrt

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39397

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod