Uvedení produktu Kingswood společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. na český trh. – Lucie Vrbská
Lucie Vrbská
Diplomová práce
Uvedení produktu Kingswood společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. na český trh.
Launch of product Kingswood by Plzeňský Prazdroj, a.s. into the Czech market.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové strategie při vstupu nového výrobku na trh. Jejím cílem je zhodnocení kroků, které doprovázely uvedení cideru Kingswood na český trh prostřednictvím porovnání vizí marketingové strategie s výstupy ze spotřebitelského průzkumu a situační analýzy zasazené do podmínek odvětví výroby a prodeje ciderů v České republice. K sumarizaci závěrů je použita …víceAbstract:
This diploma thesis is concerned with the issue of marketing strategy for launching a new product. The objective of the thesis is to review steps connected with the launch of new cider Kingswood into the Czech market. The visions of the marketing strategy are compared with the outcome of the consumer research and situation analysis in the field of cider production and sales in the Czech Republic. Conclusions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39397
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2014
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Marek Gebrt
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39397
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl -
Aplikace metody SWOT při přípravě nového záměru na úrovni obce či města
Kateřina Ottová -
Vyhodnocení bezpečnosti vybraného měkkého cíle v České republice pomocí SWOT analýzy
Libor Hromádko