Výuková komunikace na 1. stupni základní školy – Mgr. Erika Matysková
Mgr. Erika Matysková
Diplomová práce
Výuková komunikace na 1. stupni základní školy
Educational communication at primary school
Anotace:
V diplomové práci se zaměřuji na problematiku výukové komunikace na 1. stupni základní školy. V teoretické části charakterizuji výukovou komunikaci a srovnávám ji s komunikací pedagogickou. Uvádím cíle, funkce, formy a zásady výukové komunikace. Práci jsem zaměřila také na výukový dialog, jehož teorie je spojena s pojednáním o řeči učitele a žáka ve vyučovacím procesu. Součástí teoretické části je …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on methods of educational communication at the primary school. The diploma thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with educational communication in comparison with pedagogical communication. I mention objectives, functions, forms and principles of educational communication. The diploma thesis focuses on educational dialogue, whose theory is associated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hz3w7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedoucí: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
- Oponent: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Information Communication Technologies in Teaching English as a Foreign Language: Teacher Perspective
Dev Raj Paneru -
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Verbální komunikace mezi učitelem a žáky na II. stupni ZŠ
Darina Prokopová -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Nenásilná komunikace v pojetí volnočasových pedagogů
Karolína Valoušková -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Mezigenerační komunikace začínajících učitelů s rodiči žáků
Daniela Rožňáková -
Komunikace alternativní základní školy s rodiči během pandemie koronaviru v roce 2020
Lucie Pechová