Bc. Anna Hanáková

Bakalářská práce

Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků

Methodology Research of Client Satisfaction, Identification of Consumer Needs, Requirements and Expectations
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na zjištění přání, požadavků a očekávání zákazníků sportovního klubu zaměřeného na kickbox. Na základě odpovědí z dotazníku a osobního rozhovoru sestavuje ideální model komunikace se zákazníky, díky kterému by komunikace mezi zákazníkem a vedením klubu byla co nejefektivnější.
Abstract:
This thesis is focused on attitude research of wishes, needs and expectations of clients of kickboxing club. I will build an ideal communication matrix between the clientele and club management for streamlining communication.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní