Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků – Bc. Anna Hanáková
Bc. Anna Hanáková
Bakalářská práce
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Methodology Research of Client Satisfaction, Identification of Consumer Needs, Requirements and Expectations
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na zjištění přání, požadavků a očekávání zákazníků sportovního klubu zaměřeného na kickbox. Na základě odpovědí z dotazníku a osobního rozhovoru sestavuje ideální model komunikace se zákazníky, díky kterému by komunikace mezi zákazníkem a vedením klubu byla co nejefektivnější.Abstract:
This thesis is focused on attitude research of wishes, needs and expectations of clients of kickboxing club. I will build an ideal communication matrix between the clientele and club management for streamlining communication.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zrocb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
Thi Huyen My Nguyen -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Kristýna Hochová -
The Role of Service Employees in Customer Satisfaction during COVID-19: Conditions, Problems and Prospects
Varvara Stradina -
Optimization of Customer Service with Respect to Profitability and Customer Satisfaction: Case study of Hilti
Jiří Jindrák -
Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company
Luong Hoang Lien Nguyen -
Trait Mindfulness and Leadership Effectiveness: A Multilevel Analysis
Ladislav Záliš -
Analýza profilu zákazníka ubytovacieho zariadenia
Michaela Urbanová