Moderní metody řízení jakosti a spolehlivosti výroby, obchodu a služeb – Bc. Monika Bisová
Bc. Monika Bisová
Bachelor's thesis
Moderní metody řízení jakosti a spolehlivosti výroby, obchodu a služeb
Modern Methods for Quality Management and Reliability of Production, Business and Services
Anotácia:
Práce je zaměřena na analýzu jakosti a spolehlivosti obchodu, výroby a služeb ve vybraném podniku a následnou aplikaci vhodné metody řízení kvality. Hlavní částí práce je analýza současného stavu v daném odvětví a vyvození určitých závěrů či návrhů na zlepšení. V závěru práce je uvedena doporučená metoda, která je pro společnost v praxi aplikovatelná a efektivní.Abstract:
This work is focusing on the analysis of the quality management and reliability of production, business and services in chosen company and the subsequent application of appropriate methods of quality management. The main part of the work is analysis of current state of the monitored sector and deduces some conclusions or suggestions for improvement. In the end of the thesis is recommended method which …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/k39zz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedúci: doc. RNDr. Zdeněk Karpíšek, CSc.
- Oponent: Mgr. Ing. Michal Šulc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / odbor:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Práce na příbuzné téma
-
Yield management: plánování kapacit ve službách
Tereza Šebková -
Nastavení firemních procesů v rámci certifikace EASA POA v oblasti quality managementu a supply chain managementu
Albert Čermák -
Data Quality Management in Data Integration
Rithy Ly -
Food Quality Management
Jan Wegmann -
Systém managementu jakosti/Quality management system
Zuzana Marešová -
Quality Claims Management Information System
Viliam Juríček -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Ester Bendová -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Jan Hraba