Analýza názorů učitelek v MŠ na edukaci dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí – Bc. Zuzana Diváková
Bc. Zuzana Diváková
Master's thesis
Analýza názorů učitelek v MŠ na edukaci dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Analysis of Preschool Teachers´ Opinions on the Education of Children from Socially Disadvantaged Backgrounds
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou názoru učitelek v mateřské škole k tématu edukace sociálně znevýhodněných předškolních dětí na základě prostředí. Cílem teoretické části je popsat podporu těchto dětí dle dokumentu Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2030+. Zde je snahou snížit nerovnosti v přístupu ke kvalitnímu vzdělávání. Také je prosazován rovný přístup ve vzdělávání. V rámci teorie je také …moreAbstract:
The thesis deals with the analysis of teacher's opinions in maternity school on the topic of education of socially disadvantaged preschool children. The aim of theoretical part is to describe the support of these children according to the document Strategy of the Czech Republic's Education Policy 2030+. There is an effort to reduce inequalities in access to quality education. Equal access in education …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DIVÁKOVÁ, Zuzana. \textit{Analýza názorů učitelek v MŠ na edukaci dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2022. Available from: https://theses.cz/id/wqnthd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Diváková, Zuzana. Analýza názorů učitelek v MŠ na edukaci dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Preschool Pedagogy / Preschool Pedagogy
Theses on a related topic
-
Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace
Markéta Mojžíšová -
Didaktický přístup pedagoga k žákům s potřebou podpůrných opatření z důvodu sociálního znevýhodnění na I. stupni ZŠ
Renata VYKUSOVÁ -
Sociální znevýhodnění ve vzdělávání z pohledu žáků základních škol na Teplicku
Aneta ŘEZNÍČKOVÁ -
Vybrané aspekty edukace žáků s potřebou podpory z důvodu sociálního znevýhodnění v Ústeckém kraji
Zuzana WILDOVÁ -
Podpůrná opatření ve vztahu k žákům se sociálním znevýhodněním
Klára HORÁKOVÁ -
Inkluze očima pedaoggických pracovníků. Inkluze v praxi, její přínosy, rizika a možná zlepšení z pohledu pedagogických pracovníků
Veronika Bolechová -
Inkluze dětí s handicapem do mateřské školy
Nina Stankušová -
Analýza profesní zkušenosti učitelů/učitelek prvního stupně ZŠ s implementací opatření sociální inkluze do škol
Barbora Vanderková