Consumer Skepticism towards Corporate Social Responsibility – Anastasiia Korets
Anastasiia Korets
Bakalářská práce
Consumer Skepticism towards Corporate Social Responsibility
Abstract:
Corporate Social Responsibility (CSR) has become an important concept in contemporary business ethics. The increasing importance of CSR is especially evident in the relationship between consumer attitudes towards the firm and the way it exercises its social responsibility. Since companies decide to engage in and communicate CSR predominantly to sustain their corporate images and ultimately with the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Daniel Rosenhaft Swain, Ph.D. MA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
16. 3. 2018