Bc. Jan Schuster

Bakalářská práce

Postoje české populace k reklamě

Attitudes of the Czech population to advertising
Anotace:
Ve své práci se zabývám tématem postoj české populace k reklamě. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V první teoretické části se zaměřuji na vysvětlení základních pojmů a jejich teoretických konceptů. V druhé praktické části mé práce se zaobírám vytvořením specifické cílové skupiny a její následné zkoumání jejich reakcí a poznatků v rámci reklamy. Cílem práce je zjistit pozitivní a negativní …více
Abstract:
In my final thesis I am focused on the attitude of Czech population to advertising. This thesis is divided into two parts. In the first teoretical part I am explaining basic terms and theoretical concepts. In the second and practical part of my thesis I am focusing on a creating of a specific target group and making research of their responses and analyze their knowledges and understanding of the advertisement …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 11. 2016
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní