Bc. Jan Schuster

Bachelor's thesis

Postoje české populace k reklamě

Attitudes of the Czech population to advertising
Abstract:
Ve své práci se zabývám tématem postoj české populace k reklamě. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V první teoretické části se zaměřuji na vysvětlení základních pojmů a jejich teoretických konceptů. V druhé praktické části mé práce se zaobírám vytvořením specifické cílové skupiny a její následné zkoumání jejich reakcí a poznatků v rámci reklamy. Cílem práce je zjistit pozitivní a negativní …more
Abstract:
In my final thesis I am focused on the attitude of Czech population to advertising. This thesis is divided into two parts. In the first teoretical part I am explaining basic terms and theoretical concepts. In the second and practical part of my thesis I am focusing on a creating of a specific target group and making research of their responses and analyze their knowledges and understanding of the advertisement …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 11. 2016
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní