Postoje české populace k reklamě – Bc. Jan Schuster
Bc. Jan Schuster
Bakalářská práce
Postoje české populace k reklamě
Attitudes of the Czech population to advertising
Anotace:
Ve své práci se zabývám tématem postoj české populace k reklamě. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V první teoretické části se zaměřuji na vysvětlení základních pojmů a jejich teoretických konceptů. V druhé praktické části mé práce se zaobírám vytvořením specifické cílové skupiny a její následné zkoumání jejich reakcí a poznatků v rámci reklamy. Cílem práce je zjistit pozitivní a negativní …víceAbstract:
In my final thesis I am focused on the attitude of Czech population to advertising. This thesis is divided into two parts. In the first teoretical part I am explaining basic terms and theoretical concepts. In the second and practical part of my thesis I am focusing on a creating of a specific target group and making research of their responses and analyze their knowledges and understanding of the advertisement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y7uq6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2016
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace street art umělce Banksyho
Markéta Kvapilová -
Marketingová komunikace zaměstnavatele zaměřená na nábor pracovníků obchodního oddělení
Simona Padalíková -
Kvalita a srozumitelnost zdravotnické argumentace v propagaci kosmetických výrobků
Milena Osipova -
Ovlivňuje reklama způsob života společnosti?
Sabina Sedláčková -
Ovlivňuje reklama způsob života společnosti?
Nina Baťková -
Ovlivňuje reklama způsob života společnosti?
Karel Hrach -
Vliv reklamy na způsob života společnosti
Radka Sabová -
Alternativní způsob života a výchova v nekonvenčním prostředí
Kristýna Popelková