Synergie marketingových a obchodních aktivit – Jan Ferby
Jan Ferby
Bakalářská práce
Synergie marketingových a obchodních aktivit
Synergy of marketing and Sales activities
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na metody, techniky a přístupy, které vedou ke konverzím ve firemním prostředí. V práci je použita literatura o psychologii zákazníka, která ho vede k nakoupení produktu, tou nejefektivnější cestou. Teoretická část dále obsahuje vedení marketingových kampaní a firemních struktur. Následuje praktická část, kde se nachází hlavní cíl bakalářské práce, je překonání akviziční …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on methods, techniques and approaches that lead to conversions in the corporate environment. The thesis uses literature on customer psychology to guide the customer to buy the product in the most effective way. The theoretical part also includes the management of marketing campaigns and corporate structures. The thesis focuses on three perspectives: the management perspective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Oponent: Miriam Habibi, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Změna psychologie chování zákazníka v době „koronavirové“ (jaro 2020)
Martina Fraňková -
Nekalé obchodní praktiky z pohledu psychologie zákazníka
Viktorie Vrzalová -
Psychologie zákazníka v souvislosti s nakupováním digitálního obsahu do počítačových her
Dan Bulis -
Uplatnění psychologie v marketingu
Šárka Hejhalová -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Efektivita online marketingu na příkladu realitního developera
Kateryna Malyk -
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný -
Fashion marketing - Efektivita a vliv influencerů v módním průmyslu
Kristýna Poláčková