Vliv mediálního sdělení na společnost – Bc. Zuzana Breilová
Bc. Zuzana Breilová
Bakalářská práce
Vliv mediálního sdělení na společnost
Impact of media on society
Anotace:
Média jsou nedílnou součástí každodenního života a mají podíl na našem vnímání světa, událostí i sociálního okolí. V dnešní době je obzvláště důležité uvědomovat si vliv, kterým na nás média působí a umět zpracovat sdělení na základě objektivních faktů. Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou médií, včetně zmapování historického vývoje a aktuálního stavu. Důležitou částí práce je popis jednotlivých …víceAbstract:
Media are an integral part of our everyday life and contributes on the perception of the world, events and social environment. It is particularly important to pay attention to the impacts of media and to be able to process the communication based on objective factors. This Bachelor's thesis focuses on media characteristics, history and new media. Important part of the thesis is a description of single …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/eku6s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní aplikace společnosti Media Channel, a.s. z pohledu marketingového mixu
Tereza Turková -
Maloobchodní mobilní aplikace jako služba
Bibiána Ťureková -
Možnosti propagace mobilní aplikace na sociálních sítích
Jan Zahořák -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan