Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje – Pavla Hladečková
Pavla Hladečková
Bakalářská práce
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Online Marketing as a support channel in sales
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá Online marketingem jako podpůrným kanálem prodeje. V úvodních kapitolách se čtenář může dozvědět, co je to Online marketing a jaké jsou jednotlivé komunikační kanály. Poté bude část věnovaná frameworku STDC, kde se čtenář může dočíst o jednotlivých částech frameworku, na jehož základě jsou připravovány strategie pro Online marketing. Dále zde bude uvedeno, které komunikační …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with online marketing as a support channel for sales. In the introductory chapters, the reader can find out what online marketing is and what the individual communication channels are. Then part will be devoted to the STDC framework, where the reader can get acquainted with the individual parts of the framework that are based on the strategies for Online Marketing. It will …víceKlíčová slova
internetov\ý marketing SEO optimalizace pro vyhled\ávače marketingová komunikace PPC syst\émy soci\ální m\édia anal\ýza n\ávštěvnosti str\ánek STDC framework See Think Do Care internet marketing search engine optimization marketing communication PPC social media website traffic analysis See Think Do Care
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c4nkp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrace frameworku See-think-do-care do nastavení procesů inteligentního frančízového podniku
Thanh Chau -
Optimalizace online marketingové strategie firmy s využitím konceptu See, Think, Do, Care
Lucie Čakrdová -
Využití See - Think - Do frameworku v komunikaci českých e-shopů
Iva Cejnarová -
Aplikace frameworku see-think-do-care pro franchisovou společnost
Nicola Dutková -
Komunikace na sociálních sítích společnosti Nikon s přesahem do jiných digitálních kanálů
Lucie Halaničová -
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Demystifying Search Engine Optimization-Online Retargeting Bond
Nijat Alizada -
Search Engine Optimization (SEO)
Vojtěch Kochta