Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje – Pavla Hladečková
Pavla Hladečková
Bachelor's thesis
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Online Marketing as a support channel in sales
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá Online marketingem jako podpůrným kanálem prodeje. V úvodních kapitolách se čtenář může dozvědět, co je to Online marketing a jaké jsou jednotlivé komunikační kanály. Poté bude část věnovaná frameworku STDC, kde se čtenář může dočíst o jednotlivých částech frameworku, na jehož základě jsou připravovány strategie pro Online marketing. Dále zde bude uvedeno, které komunikační …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with online marketing as a support channel for sales. In the introductory chapters, the reader can find out what online marketing is and what the individual communication channels are. Then part will be devoted to the STDC framework, where the reader can get acquainted with the individual parts of the framework that are based on the strategies for Online Marketing. It will …moreKeywords
internetov\ý marketing SEO optimalizace pro vyhled\ávače marketingová komunikace PPC syst\émy soci\ální m\édia anal\ýza n\ávštěvnosti str\ánek STDC framework See Think Do Care internet marketing search engine optimization marketing communication PPC social media website traffic analysis See Think Do Care
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/c4nkp/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Pavel Kotyza
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrace frameworku See-think-do-care do nastavení procesů inteligentního frančízového podniku
Thanh Chau -
Optimalizace online marketingové strategie firmy s využitím konceptu See, Think, Do, Care
Lucie Čakrdová -
Využití See - Think - Do frameworku v komunikaci českých e-shopů
Iva Cejnarová -
Aplikace frameworku see-think-do-care pro franchisovou společnost
Nicola Dutková -
Komunikace na sociálních sítích společnosti Nikon s přesahem do jiných digitálních kanálů
Lucie Halaničová -
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Demystifying Search Engine Optimization-Online Retargeting Bond
Nijat Alizada -
Search Engine Optimization (SEO)
Vojtěch Kochta