Ing. Ester Poláková

Master's thesis

Personální marketing ve vybrané společnosti

Human Resources marketing in a chosen company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem personálního marketingu v praxi konkrétní společnosti. Je rozdělena na dvě základní části. V teoretické části jsou definovány základní pojmy personální marketing, jeho členění a procesy, které jsou v něm zahrnuty. Jde o plánování zaměstnanců a metody plánování, získávání a výběr zaměstnanců, adaptace, rozmisťování, vzdělávání, hodnocení. Je popsán význam personálního …more
Abstract:
The thesis deals with the topic of HR marketing practice in a particular society. It is divided into two main parts. The theoretical part defines the basic concepts of HR marketing, its structure and processes. It is about the employee scheduling and the methods of planning, recruitment and selection of employees, adaptation, deployment, training and evaluation. It describes the importance of HR marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2015
  • Supervisor: doc. Ing. Otakar Němec, CSc.
  • Reader: Ing. Jiří Zahrádka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní