Marketingové využití Instagramu v realitní kanceláři – Kristýna Plocová
Kristýna Plocová
Bakalářská práce
Marketingové využití Instagramu v realitní kanceláři
Marketing use of Instagram in a real estate agency
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá možnostmi, jakým způsobem mohou realitní kanceláře využít marketingového potenciálu sociální sítě Instagramu za účelem zvýšení prodeje nemovitostí a budování vztahů se zákazníkem. Hlavním cílem této práce je stanovení obecných doporučení a návrhů, které vycházejí ze zhodnocení aplikované marketingové strategie konkrétní realitní kanceláře prostřednictvím Instagramu.Abstract:
The bachelor thesis deals with the possibilities how real estate agencies can use the marketing potential of the Instagram social network to increase real estate sales and build customer relationships. The main aim of this work is to set general recommendations and suggestions based on evaluation of the applied marketing strategy of a particular real estate agency through Instagram.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69430
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2017
- Vedoucí: Markéta Kubálková
- Oponent: Ivana Topolová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69430
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Business plan for Real Estate Agency in Pardubice
Karolína Minhová -
Vznik sociální realitní kanceláře jako podpora sociálního bydlení
Richard Chmelík -
Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře
Nikola Jurasová -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Instagram as a marketing tool
Aisha Yerniyazova -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková