Návrh marketingové komunikace e-shopu na trhu s léčivými produkty – Denisa Niedobová
Denisa Niedobová
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace e-shopu na trhu s léčivými produkty
Marketing Communication Design for the E-shop in the Medicinal Products Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro e-shop s léčivými přírodními produkty. Cílem diplomové práce bylo vypracovat návrh marketingové komunikace pro společnost Hemps, který by firmě pomohl s růstem celkového objemu tržeb, zvýšil návštěvnost e-shopu a rovněž rozšířil informovanost veřejnosti o problematice kanabidiolu za účelem snížení míry kontroverze pojící se s tímto trhem …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the design of marketing communication for an e-shop with medicinal natural products. The aim of the thesis was to create a marketing communication proposal for the company Hemps, which would help the company with the growth of the total volume of sales, increase the number of visits to the e-shop and also expand the public's awareness of the issue of cannabidiol in order …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149402
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2023
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Lukáš Klapil
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NIEDOBOVÁ, Denisa. \textit{Návrh marketingové komunikace e-shopu na trhu s léčivými produkty}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/wsaf2s/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Marketingové komunikační nástroje
Petr TRÉGNER -
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Šárka Mottlová -
Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru
Daniel FURKA -
Marketingové komunikační nástroje
Ondřej Holubec -
Marketingové komunikační nástroje a jejich aplikace na obchodním místě
Martin Morava