Selling War: How the Bush Administration Marketed the Second Iraq War to the American Public – Matěj KUDĚLA
Matěj KUDĚLA
Bakalářská práce
Selling War: How the Bush Administration Marketed the Second Iraq War to the American Public
Selling War: How the Bush Administration Marketed the Second Iraq War to the American Public
Abstract:
This thesis documents the use of the politics of fear in Bush administration rhetoric in order to gain the American public support for the Second Iraq War. A so-called ?terror frame? represents all the elements used by the administration to initiate fear among Americans. On one hand the thesis focuses on the public speeches to exemplify the use of this terror frame in administration rhetoric, while …víceAbstract:
Tato bakalářská práce zkoumá použití politiky strachu jakožto součásti rétoriky vlády George W. Bushe za účelem získání podpory americké veřejnosti pro druhou válku v Iráku. Pro shrnutí všech prvků, kterými vláda vyvolávala strach mezi Američany, byl vytvořen pojem ?prvky teroru?. Na jednu stranu je tato práce zaměřena na veřejné proslovy, na kterých je ilustrováno využívání prvků teroru a na druhou …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Zveřejnit od: 3. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUDĚLA, Matěj. \textit{Selling War: How the Bush Administration Marketed the Second Iraq War to the American Public}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/wsisnv/.
Jak správně citovat práci
KUDĚLA, Matěj. Selling War: How the Bush Administration Marketed the Second Iraq War to the American Public. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Reprezentace veřejného prostoru v urbánním designu a / nebo veřejném diskurzu a lokální politice.
Jaroslav STREJC -
Vliv průzkumů veřejného mínění na volební účast
Vojtěch Půček -
Průzkum veřejného mínění o vodním pólu v Olomouci
Martin HOLAS -
Průzkumy veřejného mínění vs. volební modely sázkových kanceláří: Porovnání přesnosti
Radek Zubatý -
World War II in Selected Novels and Short Fiction by American Writers/Druhá světová válka z pohledu amerických autorů ve vybraných povídkách a krátkých příbězích
Sandra NERUDOVÁ -
Informační politika USA a zemí Evropské unie ve vztahu k mezinárodně politickému konfliktu v Afghánistánu a v Iráku v letech 2001 - 2005
Lukáš Pokorný -
Zahraniční politika Španělska v letech 2004 – 2011
Michaela Ceklová -
Diskuze v zahraniční politice USA před intervencí do Iráku v roce 2003
Marek Cimpl