Inkluze dětí s kombinovaným postižením – Karolína PLAČKOVÁ
Karolína PLAČKOVÁ
Bakalářská práce
Inkluze dětí s kombinovaným postižením
Inclusion of children with combined disabilities
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na téma inkluze dětí s kombinovaným postižením do mateřské školy hlavního vzdělávacího proudu. Teoretická část je zpracována na základě odborné literatury a je zaměřena na jednotlivé terminologické pojmy. Popisuje děti s kombinovaným postižením, jejich speciální potřeby a možnosti poradenských služeb. Praktická část práce přináší výsledky výzkumného šetření, jehož cílem …víceAbstract:
This thesis is focused on inclusion of children with combined disabilities to the nursery school. The theoretical part describes children with combined disabilities, their special needs and possibilities of consulting service. The analytical part investigates the possibilities and qualities of inclusion from the parent's point of view and their opinion on it. It's aim is to find out how the inclusion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Marie Najmonová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLAČKOVÁ, Karolína. Inkluze dětí s kombinovaným postižením. Č. Budějovice, 2021. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inkluzivní vzdělávání žáků s kombinovaným postižením na 1. stupni základní školy
Denisa ZHŘÍVALOVÁ -
Integrativní/inkluzivní vzdělávání žáka s MO
Zuzana Dočkalová -
Inkluzivní vzdělávání z pohledu studentů vysokých škol
Pavla Švandová -
Poradenské služby ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách na Jesenicku
Alena TOMANOVÁ -
Hodnocení opatření rozvoje venkova v návaznosti na poradenské služby k posílení udržitelných faremních systémů
Šárka Lebedová -
Poradenské služby poskytované osobám s hluchoslepotou
Kateřina SKŘIVANOVÁ -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Inkluze očima pedaoggických pracovníků. Inkluze v praxi, její přínosy, rizika a možná zlepšení z pohledu pedagogických pracovníků
Veronika Bolechová
Název
Vložil
Vloženo
Práva