Užití populární literatury a literatury pro dospívající ve výuce anglického jazyka – Bc. Mario POKORNÝ
Bc. Mario POKORNÝ
Diplomová práce
Užití populární literatury a literatury pro dospívající ve výuce anglického jazyka
Usage of popular literature and YAL in ELT
Abstract:
The diploma thesis analyses six implemented lesson plans that are specifically created to use young adult literature in English lessons as a motivating and teaching material. Aims of this thesis are to find ways of implementing young adult literature, explore possible benefits and drawbacks and evaluate the opinions of all participants on the research process.Abstract:
Diplomová práce se věnuje analýze šesti vyučovacích hodin, ve kterých byla použita literatura pro mladistvé jakožto motivační a učební materiál. Cílem práce je najít možnosti užití této literatury, výhody a nevýhody těchto materiálů a také zhodnotit názory žáků na dané hodiny.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Flajšar, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POKORNÝ, Mario. Užití populární literatury a literatury pro dospívající ve výuce anglického jazyka. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství dějepisu pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Aktivizující metody ve výuce anglického jazyka
Markéta Sedláková -
Efektivita užití sugestopedické metody při výuce anglického jazyka u žáků s lehkým mentálním postižením
Miroslava Kůpová -
Alternativní metody výuky anglického jazyka pro žáky se specifickými poruchami učení
Sylvie Sedláčková -
Využití metody Total Physical Response ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy
Alžběta Hráčková -
Metody a formy výuky anglického jazyka v mateřských školách
Maria SOLDÁTOVÁ -
Narativní metody v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Petra Holcová -
Aktivizující metody ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Jana Skořepová -
Formy a metody výuky anglického jazyka v mateřské škole
Kristýna Grubauerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva