Bc. Kateřina Fantová

Bachelor's thesis

Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy

Digital marketing: case study of using digital technologies in the marketing of a selected company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je uvést, analyzovat a následně zhodnotit a navrhnout zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Teoretická část se zabývá pojmy jako je marketing, digitální marketing a jeho nástroje, pojem propagace vč. jejich forem. Metodická práce je věnována shrnutí teoretické práce a uvedení metod, které jsou aplikovány v části praktické. V praktické části lze nejprve …more
Abstract:
The main aim of this bachelor thesis is to define, analyse and then give a review and suggest the improvement of marketing communication in a selected company. Theoretical part describes terms as marketing, digital marketing and its devices and propagation including their forms. Methodical part summarizes theoretical part and presents methods which are applied in the theoretical part. In practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2021
  • Supervisor: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.