Bc. Kateřina Fantová

Bakalářská práce

Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy

Digital marketing: case study of using digital technologies in the marketing of a selected company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je uvést, analyzovat a následně zhodnotit a navrhnout zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Teoretická část se zabývá pojmy jako je marketing, digitální marketing a jeho nástroje, pojem propagace vč. jejich forem. Metodická práce je věnována shrnutí teoretické práce a uvedení metod, které jsou aplikovány v části praktické. V praktické části lze nejprve …více
Abstract:
The main aim of this bachelor thesis is to define, analyse and then give a review and suggest the improvement of marketing communication in a selected company. Theoretical part describes terms as marketing, digital marketing and its devices and propagation including their forms. Methodical part summarizes theoretical part and presents methods which are applied in the theoretical part. In practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2021
  • Vedoucí: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.