Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy – Bc. Kateřina Fantová
Bc. Kateřina Fantová
Bakalářská práce
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Digital marketing: case study of using digital technologies in the marketing of a selected company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je uvést, analyzovat a následně zhodnotit a navrhnout zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Teoretická část se zabývá pojmy jako je marketing, digitální marketing a jeho nástroje, pojem propagace vč. jejich forem. Metodická práce je věnována shrnutí teoretické práce a uvedení metod, které jsou aplikovány v části praktické. V praktické části lze nejprve …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to define, analyse and then give a review and suggest the improvement of marketing communication in a selected company. Theoretical part describes terms as marketing, digital marketing and its devices and propagation including their forms. Methodical part summarizes theoretical part and presents methods which are applied in the theoretical part. In practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/pn8ap/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
Thanh Thi Kim Dao -
Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy
Thi Gia Khanh Ong