Bc. Veronika Zelinko Vardanová

Diplomová práce

Srovnání aktivního pohybu žáků ve výuce s prvky daltonského plánu a v hodinách s klasickou výukou

Comparison of the pupils' active movement in classes with Dalton plan elements and regular classes at public elementary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá srovnáním aktivního pohybu žáků ve výuce s prvky daltonského plánu a v hodinách s klasickou výukou. Teoretická část práce pojednává o alternativní vyučovací metodě daltonském plánu, jeho realizaci v České republice a podrobně charakterizuje výuku s prvky daltonského plánu na ZŠ a MŠ Brno, Husova 17. Dále se diplomová práce zabývá fyziologickou potřebou pohybu u dětí školního …více
Abstract:
The thesis focuses on comparison of the active movement of the pupils in the lessons with the elements of the Dalton Plan, with the classic education lessons. The theoretical part of the thesis deals with an alternative method of the education called the Dalton Plan, its realization in the Czech Republic and it describes in details an education with the elements of the Dalton Plan at ZŠ a MŠ Brno, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2011
  • Vedoucí: doc. PhDr. Vladimír Jůva, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií