Webový informační systém pro marketingový výzkum – Bc. Martin Holoubek
Bc. Martin Holoubek
Master's thesis
Webový informační systém pro marketingový výzkum
Online Information System for Marketing Research
Anotácia:
Cílem diplomové práce je navrhnout a implementovat webový informační systém pro marketingový výzkum specializovaný na letákovou a výrobkovou analýzu. Nově navržený systém bude navazovat na stávající program Leaflet Monitor (aktualizace dat, zobrazování obrázků s letáky apod.). Součástí nového informačního systému bude třívrstvá architektura uživatelů a jejich práv, překladový modul, dokumentace, nápověda …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis is to design and implement a web information system for market research specializing on leaflet and product analysis. The newly designed system will pick up the threads of an existing program called Leaflet Monitor (data refresh, leaflet display, etc.). The new information system will incortporate a three layer user architecture, including the their rights, a translation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 2. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ox3s5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 2. 2006
- Vedúci: prof. RNDr. Jiří Hřebíček, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / odbor:
Applied Informatics / Applied Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum a informační systémy
Ahmed Salem Ahmed Ba Hakim -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí v segmentu dodavatelů informačních služeb
Petr Gajdík -
Marketingový výzkum a výkonnost podniku
Zbyněk Rada -
Marketingový výzkum v oblasti trhu služeb
Veronika Štedráková -
Marketingový výzkum trhu
Petr Kebo -
Marketingový výzkum konkurenceschopnosti leasingových společností
Daniel Dobeš -
Marketingový výzkum
Petra Trojanová