Diagnostika narušeného vývoje řeči u dětí předškolního věku – Bc. Daniela Ferencová
Bc. Daniela Ferencová
Diplomová práce
Diagnostika narušeného vývoje řeči u dětí předškolního věku
The diagnostics of speech development impaired at preschool children
Anotace:
Diplomová práce se zabývá diagnostikou narušeného vývoje řeči u dětí předškolního věku. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část definuje pojmy z oblasti komunikace, zabývá se narušenou komunikační schopností, specificky narušeným vývojem řeči, jeho diagnostikou a charakterizuje také Heidelberský test vývoje řeči H-S-E-T, který není v naší zemi standardizovaný. Praktická …víceAbstract:
This thesis devotes the diagnostics of speech development impaired at preschool children. The work has two parts – theoretic and practical. The theoretic part defines conception from area of communication, next it explains speech impairment, specific speech development impaired, its diagnostics and also it characterizes Heidelberg test H-S-E-T. This test still wasn´t standardized in our country. Practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w5ooc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikační kompetence u dětí se specificky narušeným vývojem řeči
Martina Kaderková -
Integrace dětí se specificky narušeným vývojem řeči z pohledu logopeda speciálně pedagogického centra
Michaela Mlynárová -
Diagnostika komunikačních kompetencí žáků se specificky narušeným vývojem řeči na prvním stupni základní školy
Marína Štibrányiová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu ruské logopedické praxe
Radka Tumová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu klinického logopeda
Barbora Valchářová -
Realizace logopedické intervence u dětí s opožděným a specificky narušeným vývojem řeči v mateřské škole
Vanda Špičková -
Využití psychomotoriky v rámci podpory vývoje žáka se specificky narušeným vývojem řeči
Marie Misařová -
Žák se specificky narušeným vývojem řeči a specifickými poruchami učení
Barbora Aujezdská