Gabriela HORSKA

Bakalářská práce

Jak může učitelka MŠ rozvíjet sociální vztahy dětí předškolního věku

How can kindergartener develop social relations preschool children
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám sociálním vztahy v předškolním věku u dětí a jejich ovlivnění učitelkou. V teoretické části popisuji charakteristiku předškolního období, dále socializaci dítěte v tomto období, vlivy prostředí, rodiny, mateřské školy na dítě. Zabývám se také problematikou sociálních kompetencí a sociálních dovedností uložených v RVP PV. V závěru teoretické části se zabývám osobností …více
Abstract:
In my bachelor thesis deals with social relations in pre-school age children and their teacher influence. The theoretical part describes the characteristics of the pre-school age, as well as socialization of the child in this period, environment, family, kindergarten on child. I deal with the problems of social competence and social skills stored in RVP PV. At the end of the theoretical part deals …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2014
Zveřejnit od: 3. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Alice Strnadlová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HORSKA, Gabriela. Jak může učitelka MŠ rozvíjet sociální vztahy dětí předškolního věku. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 3. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta