Jak může učitelka MŠ rozvíjet sociální vztahy dětí předškolního věku – Gabriela HORSKA
Gabriela HORSKA
Bakalářská práce
Jak může učitelka MŠ rozvíjet sociální vztahy dětí předškolního věku
How can kindergartener develop social relations preschool children
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám sociálním vztahy v předškolním věku u dětí a jejich ovlivnění učitelkou. V teoretické části popisuji charakteristiku předškolního období, dále socializaci dítěte v tomto období, vlivy prostředí, rodiny, mateřské školy na dítě. Zabývám se také problematikou sociálních kompetencí a sociálních dovedností uložených v RVP PV. V závěru teoretické části se zabývám osobností …víceAbstract:
In my bachelor thesis deals with social relations in pre-school age children and their teacher influence. The theoretical part describes the characteristics of the pre-school age, as well as socialization of the child in this period, environment, family, kindergarten on child. I deal with the problems of social competence and social skills stored in RVP PV. At the end of the theoretical part deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2014
Zveřejnit od: 3. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Alice Strnadlová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORSKA, Gabriela. Jak může učitelka MŠ rozvíjet sociální vztahy dětí předškolního věku. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Kompetence sociálního pracovníka v kontextu historie i současnosti sociální práce v sociálních službách
Kateřina Tajanovská -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách adolescentů
Michaela Středová -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách seniorů
Lucie Šafková -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách dospělých osob
Martina Štefková -
Výtvarná tvorba v době dospívání - rozvoj sociální a personální kompetence na 2.stupni ZŠ
Hana Petrášová -
Sociální kompetence žáků se sluchovým postižením a žáků intaktních v inkluzivním prostředí základní školy
Michaela Havlíková -
Sociální kompetence žáků se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí mateřské školy
Dominika Havlíčková -
Kompetence sociálního pracovníka v sociálních službách vedoucí
Ivana Vomáčková