Jak může učitelka MŠ rozvíjet sociální vztahy dětí předškolního věku – Gabriela HORSKA
Gabriela HORSKA
Bachelor's thesis
Jak může učitelka MŠ rozvíjet sociální vztahy dětí předškolního věku
How can kindergartener develop social relations preschool children
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zabývám sociálním vztahy v předškolním věku u dětí a jejich ovlivnění učitelkou. V teoretické části popisuji charakteristiku předškolního období, dále socializaci dítěte v tomto období, vlivy prostředí, rodiny, mateřské školy na dítě. Zabývám se také problematikou sociálních kompetencí a sociálních dovedností uložených v RVP PV. V závěru teoretické části se zabývám osobností …moreAbstract:
In my bachelor thesis deals with social relations in pre-school age children and their teacher influence. The theoretical part describes the characteristics of the pre-school age, as well as socialization of the child in this period, environment, family, kindergarten on child. I deal with the problems of social competence and social skills stored in RVP PV. At the end of the theoretical part deals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2014
Accessible from:: 3. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Alice Strnadlová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HORSKA, Gabriela. Jak může učitelka MŠ rozvíjet sociální vztahy dětí předškolního věku. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Kompetence sociálního pracovníka v kontextu historie i současnosti sociální práce v sociálních službách
Kateřina Tajanovská -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách adolescentů
Michaela Středová -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách seniorů
Lucie Šafková -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách dospělých osob
Martina Štefková -
Výtvarná tvorba v době dospívání - rozvoj sociální a personální kompetence na 2.stupni ZŠ
Hana Petrášová -
Využití muzikofiletických principů ve výuce žáků 1. stupně základních škol pro rozvoj kompetence sociální a personální
Juliana Synková -
Sociální kompetence žáků se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí mateřské školy
Dominika Havlíčková -
Kompetence sociálního pracovníka v sociálních službách vedoucí
Ivana Vomáčková