Healthy Teeth and Happy Feet: Analysing the Communication Strategies of Healthcare Promotion Websites – Ing. Beáta HARAZINOVÁ
Ing. Beáta HARAZINOVÁ
Bakalářská práce
Healthy Teeth and Happy Feet: Analysing the Communication Strategies of Healthcare Promotion Websites
Healthy Teeth and Happy Feet: Analysing the Communication Strategies of Healthcare Promotion Websites
Abstract:
The bachelor thesis deals with the healthcare promotion websites. The aim of the thesis is to find and interpret the similarities and differences in communication strategies by a mutual comparison of distinctive features. The thesis analyses how the companies present themselves, attract readers, establish their credentials and how they maintain the dialog with visitors of their websites.Abstract:
Bakalářské práce se zabývá webovými stránkami společností působícími v oblasti zdravotní péče. Cílem této práce je nalézt a interpretovat podobnosti a odlišnosti v komunikačních strategiích vzájemným porovnáním významných rysů. Práce analyzuje, jak se společnosti prezentují, poutají pozornost, budují svůj kredit a jakým způsobem udržují dialog s návštěvníky svých stránek.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2016
Zveřejnit od: 13. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Renata Tomášková, Dr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HARAZINOVÁ, Beáta. \textit{Healthy Teeth and Happy Feet: Analysing the Communication Strategies of Healthcare Promotion Websites}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/wtmoo1/.
Jak správně citovat práci
HARAZINOVÁ, Beáta. Healthy Teeth and Happy Feet: Analysing the Communication Strategies of Healthcare Promotion Websites. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.6.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 6. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Komunikační strategie ve vybraném podniku
Michaela SCHICKEROVÁ -
Komunikační strategie vybraného podniku
Alice Borovičková -
Komunikační strategie firmy.
Diana Senko -
Řízení značky a následná komunikační strategie v podnikové praxi
Arailym Zhumashova -
Návrh komunikační strategie Ministerstva zahraničních věcí České republiky
Kristýna Lekešová -
Návrh komunikační strategie s využitím nástrojů digitálního marketingu pro vybraný studentský spolek
Lucie Hynčicová -
Komunikační strategie portálu cestujlevne.com
Zuzana Šimková