Bc. Martina Dušková

Diplomová práce

Marketing a propagace pěveckého sboru

Marketing and Promotion of the Choir
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingem a propagací středoškolského pěveckého sboru. První část práce shrnuje teoretická východiska v oblasti arts marketingu, marketingového a komunikačního mixu v oblasti kultury a analýzy konkurence. Zaměřuje se také na vymezení pojmů týkajících se pěveckých sborů a jejich propagace. Praktická část práce obsahuje analýzu komunikačních a propagačních aktivit pěveckého …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the marketing and the promotion of the high school choir. First part of the thesis summarizes theoretical background in the field of arts marketing, marketing and communication mix in the art and in the field of competition analysis. First part also focuses on a concept definition dealing with choirs and choir promotion. Practical part contains analysis of the communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Zveřejnit od: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Dušková, Martina. Marketing a propagace pěveckého sboru. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe