Bc. Eliška Prchlíková

Diplomová práce

Analýza spokojenosti zákazníků se službami či výrobky vybrané společnosti

Customer satisfaction analysis with servises or products of a selected company
Anotace:
Do tvrdého konkurenčního boje na trhu cestovního ruchu a hoteliérství dnes vstupuje management vybaven poznatky marketingu služeb a jeho nástroji. Týmy pracovníků hledají malé i velké konkurenční výhody, aby zákazník na trhu o hotelu věděl a využil ho. Cílem je zákazník spokojený, u kterého je předpoklad, že služby hotelu opět využije. Na otázku „Kdy a proč bude zákazník spokojený?“ hledá odpověď marketing …více
Abstract:
The management enters the hard competitive environment of travelling and hotel businesses provided with the knowledge of marketing services and tools. Teams of workers look for small and big competitive advantages so that the customer (guest) on the market could know all about the hotel and would stay here. The goal is a happy guest who is expected to use the hotel services again. The question “When …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Tomšíková
  • Oponent: Ing. Vít Holienčin

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní