Analýza spokojenosti zákazníků se službami či výrobky vybrané společnosti – Bc. Eliška Prchlíková
Bc. Eliška Prchlíková
Diplomová práce
Analýza spokojenosti zákazníků se službami či výrobky vybrané společnosti
Customer satisfaction analysis with servises or products of a selected company
Anotace:
Do tvrdého konkurenčního boje na trhu cestovního ruchu a hoteliérství dnes vstupuje management vybaven poznatky marketingu služeb a jeho nástroji. Týmy pracovníků hledají malé i velké konkurenční výhody, aby zákazník na trhu o hotelu věděl a využil ho. Cílem je zákazník spokojený, u kterého je předpoklad, že služby hotelu opět využije. Na otázku „Kdy a proč bude zákazník spokojený?“ hledá odpověď marketing …víceAbstract:
The management enters the hard competitive environment of travelling and hotel businesses provided with the knowledge of marketing services and tools. Teams of workers look for small and big competitive advantages so that the customer (guest) on the market could know all about the hotel and would stay here. The goal is a happy guest who is expected to use the hotel services again. The question “When …víceKlíčová slova
marketing služeb analýza spokojenosti SWOT analýza marketingový mix konkurence segmentace metoda rozvoje znaků jakosti metody naslouchání zákazníkům marketingová koncepce a strategie.Marketing services satisfaction analysis SWOT analysis marketing mix competition segmentation quality feature development method customer perception methods marketing concept and marketing strategy
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u8kpd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Kateřina Tomšíková
- Oponent: Ing. Vít Holienčin
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová koncepce sportovního a rekreačního areálu Bret
Lukáš Doležal -
Koncepce armády České republiky v národním a mezinárodním měřítku
Petr Kotásek -
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu
Dominika Plháková -
Podnikatelské koncepce a přístup k zákazníkům ve firmě Elceram, a.s.
Vendula Vávrová -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
Monika Lipková -
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu (zisku)
Petr Hložek -
Marketingová koncepce náborových aktivit vybrané SŠ
Helena Šenkeříková