Možnosti uplatnění regionální značky na území MAS Brána Vysočiny – Bc. Kristýna Dohnálková
Bc. Kristýna Dohnálková
Diplomová práce
Možnosti uplatnění regionální značky na území MAS Brána Vysočiny
Possibilities of regional brand application in LAG Brána Vysočiny
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možnostmi uplatnění regionální značky na území MAS Brána Vysočiny. Teoretická část práce diskutuje relevantní pojmy jako je endogenní rozvoj, lokální produkt, regionální značka, místní akční skupina a teritoriální marketing. Další část práce představuje zájmové území příslušné MAS, zkoumány jsou především předpoklady území pro vznik regionální značky. Hlavní část práce se …víceAbstract:
Diploma thesis focuses on the possibilities of applying the regional brand in the area of LAG Brána Vysočiny. Theoretical part discusses relevant terms, such as endogenous development, local product, regional brand, local action group and territorial marketing. The region of mentioned LAG is introduced in the next part of thesis, primarily are researched the conditions for implementing regional brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Konečný, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOHNÁLKOVÁ, Kristýna. \textit{Možnosti uplatnění regionální značky na území MAS Brána Vysočiny}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/wtus0g/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMagisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionů
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
Pecina Pecina -
Marketing lokálních identit: Případová studie komodifikace kultury a přírody místní akční skupinou
Miloslav Delín -
Místní akční skupina (MAS) Říčansko jako nástroj rozvoje venkova v daném regionu
Monika Žilková -
Role místní akční skupiny v rozvoji venkova (na příkladu MAS Jemnicko)
Barbora Lhotková -
Místní akční skupiny a jejich role v regionálním rozvoji
Hana Vokounová -
Postupy a metody při tvorbě integrované strategie místní akční skupiny
Michaela Slavíková -
Role místních akčních skupin v rozvoji venkova: případová studie Místní akční skupiny svatého Jana z Nepomuku
Jiří Kozák -
Místní akční skupiny a participace občanů malých obcí
Hana Dufková