Bc. Michal Cagala

Master's thesis

Politický marketign na sociálních sítích

Election Campaigns of Polical Parties in Social Media
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou přístupu českých politických stran a hnutí ke strategii politického marketingu na sociálních sítích při předvolební kampani. A to s cílem zjistit, jakým způsobem se subjekty, které v roce 2017 uspěly ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, vypořádaly s touto strategií a následně navrhnout řešení na od-halené problémy. V teoretické části práce rozebírá …more
Abstract:
This diploma thesis describes the analysis of czech political parties and movements and their approach to political marketing strategy on social media during election campaign. It´s goal is to find out in which way those subjects, whom succeeded in 2017 Chamber of Deputies elections, delt with such a strategy and also to suggest the solution for found challenges. In teoretical part, the thesis describes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Cagala, Michal. Politický marketign na sociálních sítích. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe