Bc. Iva Smejkalová

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace hotelových služeb ve velkoměstských aglomeracích

Analysis of marketing communication of hotel services in metropolitan agglomerations
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace hotelových služeb. Jejím cílem je zjistit, do jaké míry on-line marketing v uplynulém roce nahradil tradiční formy marketingové komunikace a jaký je podíl jednotlivých složek komunikačního mixu u vybraných hotelů a proč. Práce se zaměřuje na určitý segment trhu – trendy, boutique, 4* hotely v Praze s nejlepší cenou za nabízenou kvalitu …more
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is the analysis of marketing communication of hotel services. The main goal is to find out, to which extent has on-line marketing replaced traditional forms of marketing communication last year, and what is the share of each component of the communication mix of the selected hotels and why. The thesis focuses on a particular market segment – trendy, boutique, 4* hotels …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2017
  • Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Reader: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication