Analýza marketingové komunikace hotelových služeb ve velkoměstských aglomeracích – Bc. Iva Smejkalová
Bc. Iva Smejkalová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace hotelových služeb ve velkoměstských aglomeracích
Analysis of marketing communication of hotel services in metropolitan agglomerations
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace hotelových služeb. Jejím cílem je zjistit, do jaké míry on-line marketing v uplynulém roce nahradil tradiční formy marketingové komunikace a jaký je podíl jednotlivých složek komunikačního mixu u vybraných hotelů a proč. Práce se zaměřuje na určitý segment trhu – trendy, boutique, 4* hotely v Praze s nejlepší cenou za nabízenou kvalitu …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the analysis of marketing communication of hotel services. The main goal is to find out, to which extent has on-line marketing replaced traditional forms of marketing communication last year, and what is the share of each component of the communication mix of the selected hotels and why. The thesis focuses on a particular market segment – trendy, boutique, 4* hotels …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zynx0/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2017
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SMEJKALOVÁ, Iva. \textit{Analýza marketingové komunikace hotelových služeb ve velkoměstských aglomeracích}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2017. Available from: https://theses.cz/id/wu820m/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Qualitative research in selected social groups
Ekaterina Nevzgodova -
Research through design jako přístup pro iterativní vývoj firemní aplikace
Martin Nejezchleba -
"Face" and its performance. Qualitative research among Chinese migrants in London.
Zuzana Pavloňová -
Internet Marketing
Mayra Fuentes -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová