Analýza marketingové komunikace hotelových služeb ve velkoměstských aglomeracích – Bc. Iva Smejkalová
Bc. Iva Smejkalová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace hotelových služeb ve velkoměstských aglomeracích
Analysis of marketing communication of hotel services in metropolitan agglomerations
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace hotelových služeb. Jejím cílem je zjistit, do jaké míry on-line marketing v uplynulém roce nahradil tradiční formy marketingové komunikace a jaký je podíl jednotlivých složek komunikačního mixu u vybraných hotelů a proč. Práce se zaměřuje na určitý segment trhu – trendy, boutique, 4* hotely v Praze s nejlepší cenou za nabízenou kvalitu …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the analysis of marketing communication of hotel services. The main goal is to find out, to which extent has on-line marketing replaced traditional forms of marketing communication last year, and what is the share of each component of the communication mix of the selected hotels and why. The thesis focuses on a particular market segment – trendy, boutique, 4* hotels …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zynx0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Qualitative research in selected social groups
Ekaterina Nevzgodova -
Research through design jako přístup pro iterativní vývoj firemní aplikace
Martin Nejezchleba -
"Face" and its performance. Qualitative research among Chinese migrants in London.
Zuzana Pavloňová -
Internet Marketing
Mayra Fuentes -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová